10 Juni

God kväll!

Igår var det alltså dags för personalfest med jobbet och det var jättekul att hänga en heldag med gänget utanför jobbet. Först skickade chefen iväg oss till relaxen på storsjöbadet medan han jobbade eftermiddagspasset. Efter det åkte vi hem och fixade iordning oss inför kvällen. Vi åt supergod mat på Sir Winston och efter det hamnade vi lite här och där tills tidigt på morgonen, en riktig heldag med andra ord...

Idag har både Malte och jag, och även Alma bitvis varit riktigt sega och trötta... Jag orkade mig iväg på en liten promenad med Alma på eftermiddagen och då när vi svängde förbi ICA bestämde jag mig för att göra en liten spontangrillning ute på gården till middag, supergott var det!












Alma luktade på maskrosorna tills hon blev alldeles gul på näsan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback