semesterdagar

Hej
Igår kom malte hem efter tre och en halv dag i fjällen med sina vänner. Han har visat så fina bilder och jag blir så avis! De har varit så duktiga och jag unnar dem verkligen tid med varandra.
 
Under tiden har jag haft några semesterdagar och varit hemma med damen. Vi har haft det så mysigt tillsammans! Det är ju sån skillnad på att vara med henne nu än när jag var föräldraledig. Nu kan vi sitta i timmar och busa, mysa och skratta tillsammans på golvet i hennes rum. De som gäller nu är pekböcker av olika slag, det älskar hon! Hon kryper iväg, väljer en som hon ger en och säger "dä". Annars börjar hon bli en fena på att stappla fram på småbena. Häromdagen kunde hon i princip ta ett steg och sedan ramla. Nu är rekordet att hon gått ca. 2,5 meter! Superduktigt. 
De här dagarna har vi även passat på att fåkvalitetstid med mina vänner och deras barn. I måndags kom Marlene och Lo, vi gick en sväng till barnens hus och åt lunch ute på  gräset med barnen. På tidagen kom Isabell och Lova och vi hade en stadsdag tillsammans och gjorde några ärenden. Till sist blev det en "playdate" med Erika och Jossan från jobbet och lilla Saga. Alma har haft jättekul när hon fått leka med barnen.
 
 
Alma och jag läser...
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback