Föräldragrupp

God morgon!

Det var trevligt på fikat igår med föräldragruppen. Dock är det svårt om kvällarna när nattningsrutinerna rubbas och Alma och jag inte kan lägga oss ensamma i ett rum ett par timmar och amma... Så hon blir ganska gnällig. Men ändå så funkade det helt okej. När hon och jag kom hem somnade vi båda två ganska snabbt.

Snart ska jag och Alma på föräldragruppsträff och ska få information om när bebisens tänder kommer och vad man ska tänka på då. Jag säger snart men det är om två timmar... Men med en liten hemma så blir det så. Jag är nästan lite stressad, har duschat men är ofixat och har inte ätit än. Alma sover just nu men sen ska även hon bytas på och ställas iorning inför att gå. Efter träffen ska vi hälsa på Jossan och få träffa hennes lilla Saga! Längtar.

Tyvärr missar vi ytterligare en vecka på Gläntan. Det känns typiskt och tråkigt.

Men men. Puss kram och hej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback